Орієнтири виховання

Ціннісне ставлення до себе
 Мета:
сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил. Важлива умова формування у дітей життєвої позиції;
Виховні досягнення
-усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров`я (фізичного, психічного, соціального,духовного, культурного) свого і кожної людини;
-адаптація до змін навколишнього середовища, пізнання прекрасного у собі, основ само оцінювання, самоконтролю, самоповаги, почуття гідності, безпеки власної життєдіяльності;
-знання та навички ведення здорового способу життя (дотримання правил гігієни, рухового режиму);
-особиста культура здоров`я;
-«Ні» шкідливим звичкам.


Ціннісне ставлення до сім`ї, родини, людей
 Виховні досягнення
 Сформованість соціально-комунікативних компетенцій:
— єдність моральної свідомості та поведінки;
— вмотивованість до національного та особистісного самовизначення;
— готовність до моральних вчинків та доброчинної діяльності на засадах гуманного ставлення до людей;
— вільний моральний вибір;
— навички соціальної взаємодії та потреби допомагати іншим;
— реалізація якостей суб’єкта громадянського суспільства;
— збереження репродкутивного здоровя;
— пріоритети подружнього життя, збереження та примноження сімейних традицій, забезпечення єдності поколінь.




Ціннісне ставлення до праці
 Виховні досягнення
 1.Сформованість понять та уявлень про важливість праці для людини, родини і держави
2.Сформованість потреби в праці:
–уявлення про значущість усіх видів праці;
–уміння виконувати певні трудові дії, планувати, регулювати й контролювати трудову діяльність;
–навички самообслуговування, ведення домашнього господарства;
–вміння доводити справу до логічного завершення;
–уявлення про сучасний світ професій;        .
–вміння планувати, регулювати і контролювати навчальну і трудову діяльність;
–сформованість таких якостей як ініціативність, працездатність, наполегливість тощо.




Ціннісне ставлення до природи
 Виховні досягнення
 1. Сформованість почуття особистої причетності до збереження природних багатств:
- Відповідальне ставлення до природних ресурсів і багатств;
- Ощадливе використання енергоносіїв;
- Формування екологічної культури;
- Навички безпечної поведінки в природі;
- Потреба в оздоровленні довкілля та участь у природоохоронній діяльності;
- Навички життєдіяльності в умовах екологічної кризи.
2. Усвідомлення себе як невід'ємної частини природи, взаємозалежності людини та природи, взаємозв'язок стану довкілля та здоров'я людей.



Ціннісне ставлення до культури та мистецтва
 Виховні досягнення
 1. Сформованість потреби у спілкуванні з мистецтвом як основи естетичного виховання і художнього сприйняття дійсності.
2. Розуміння ролі мистецтва як основи морально-духовного розвитку особистості.
3.Сформованість  естетичної  культури  особистості, художньо-естетичних цінностей.

Ціннісне ставлення  особистості до суспільства і держави
 Виховні досягнення
 1.Сформованість основних понять про народ, націю, суспільство, державу.
2.Усвідомлення єдності власної долі з долею Батьківщини
3.Національна самосвідомість:
— сформованість основних понять про народ, націю, суспільство, державу;
— знання Конституції України, виконання норм закону;
— ідентифікація з українською нацією, усвідомлення себе громадянином, патріотом і гуманістом, який може і має добросовісно впливати на розбудову громадянського суспільства, правової демократичної держави в Україні, захищати свої права;
— почуття патріотизму, національної свідомості, розвиненої правосвідомості, культури міжетнічних відносин;
— почуття свободи, людської і національної гідності;
— розуміння важливості української мови як основи духовної культури нації;
— знання історії, культури свого народу, його традицій, звичаїв і обрядів;
— готовність до захисту національних інтересів України;
— толерантне ставлення до представників інших народностей, шанобливе ставлення до їх культури, релігій, традицій.

Немає коментарів:

Дописати коментар